tisdag, november 06, 2012

Bockat av måsten nu ikväll!

Sådärja nu har jag bokat tågresa till mig och Ella. Vi åker 18e och kommer hem 21e. Tänkte besöka syster i Falun. 4,5h tar resan...blir intressant och spännande. Jag suckade lite och då sa Fredrik vad hände med mamman som tog med Ella 6 veckor på en flygresetur till Umeå helt själv. Ja vart tog hon vägen :)
Det ska i alla fall bli mycket trevligt att få mysa med syster och Nicole.

Sedan har vi bokat hotell i Stockholm första advent. Vi bor på Sheraton 50% rabatt så ett ok pris 1300 kr för en natt. Centralt och bra! Då blir det massa mys med hela familjen Nordström.

Har även premiärbeställt årets adventakalender, blir chokladkalendern från Chokladfabriken. Mums!

Håller ju också på att byta bank och det är ju lite bökigt och tar tid. Nu verkar det i alla fall som att mer än hälften är flyttat så det går åt rätt håll :)

Fick ett mycket intressant meddelande från Traderaköparen som köpte Bugaboo parasollet. Hon skrev " Hej! Jag har nu hämtat ut parasollet och enligt din annons skulle det vara mörkgrått men det är brunt" Öhh tänkte jag, skumt har det färgat sig själv på väg till henne...:) Skrev ett snällt svar tillbaka att enligt Bugaboo är det mörkgrått men är du missnöjd posta tillbaka till mig så betalar jag tillbaka köpesumman. Får se vad hon svarar.

2 kommentarer:

Anna MK sa...

Tänkte bara berätta att du nu har "lurat" mig att lägga en beställning på adventskalendrar på Chokladfabriken.se. Mamma och pappa ska få varsin och så måste vi ju ha en själva:)
Kram

Anonym sa...

Haha :) tror att december kommer bli så mycket trevligare med denna kalender :)