torsdag, juni 07, 2012

Blivit med cykel





Tror bestämt att det krävs en ny cykel för att jag ska börja cykla till jobbet. Nu reser jag ju inte längre...
Lagomt att komma igång innan semestern.
Min gamla ger jag bort till Anna :)
Hittade denna fina Extreme City Impact på Team Sportia. Förra årets modell så nedsatt till 2800 kr. Det är en hybrid. Min syster Cecilia sa att jag skulle ha en sån :).
Nu är det upp till bevis imorgon!

Tack snälla söta Madelen för att du skjutsade mig till butiken och tack för stödet och en trevlig middag innan cykelköpet :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Madelen sa...

Tack själv gulledu! Jag ska minsann också cykla imorgon. Inspirerad av dig såklart så håller jag på och kollar på kartan och försöker hitta den optimala cykelvägen :-)

Johanna sa...

men... vad är en hybrid??