lördag, mars 10, 2012

I år...

...kanske vi får se på löpsedlarna "rätt låt vann".

Har ångest, ingen farlig ångest men sådan ångest jag får när jag handlar något som kanske är lite lite för dyrt. Eller för dyrt beror nog på vem man frågar. Idag hittade jag en fin vårjacka och jag slog till. 30 dagars öppet köp så jag kan fundera länge.
Brukar ju behålla saker som jag köper och lär ju även göra så med denna jacka men lite lite ångest är nog bra :) Ingen jacka jag lär ha på mig när jag leker med Ella i lekparken men annars så absolut.
Dessutom var jag typ tvungen att köpa en ny då min nuvarande vårjacka har gjort sitt. Har använt den i många år och när jag kikade på den förra veckan så nej den går inte att använda en säsong till. Bra eller hur att jag övertalar mig själv :)
Ska se ifall jag kan hitta nya vårjackan på nätet så kan ni få se en bild.

1 kommentar:

Madelen sa...

Ja, fixa en bild! :-)

Nyfiken värre ju! Om det inte finns nån bild på nätet så får du fotografera den du köpt hem. Inte hålla oss på halster så där! :-)

Har du haft samma jacka flera säsonger så måste det ju rättfärdiga lite högre pris väl?!?!