torsdag, mars 15, 2012

Gott & Blandat

Fick precis ett sms från en vän "Är allt bra med dig? Tänkte ifall det kanske hänt något tråkigt eftersom du inte bloggat lika flitigt som vanligt den här veckan. Kram"
En stor kram tillbaka till dig :)
Allt är bara bra. Tror att anledningen till icke bloggandet beror på tidiga morgnar och sena kvällar denna vecka plus att Fredriks mamma varit här och då vill jag ju umgås med henne.
Veckan har rusat fram helt enkelt. Fredrik har varit på kurs måndag och tisdag i Sthlm. Har nog inte skrivit det men han kommer bli invald i Europastyrelsen på hans jobb...coolt :)
Så måndag och tisdag gick han kurs med typ 20 andra personer som också sitter eller kommer sitta i styrelser. Det var bl a med en person från SEBs styrelse.
Han har 3 till kursdagar i april och 4 st i maj. Svärmor kommer i april och min mamma de 4a dagarna i maj.
Denna kombo med jobbsamtal sent tisdagkväll och på jobbet 07 igår och iväg till Stälje idag kl 07.45 och hemma 19 gör att jag varit slut på kvällarna. Imorgon är jag i Linköping med en dragning 08.45, sedan jobba i ultrafart för att få massage kl 13 och sedan telemöte kl 14 med kollegorna i landet till 15. Hoppas hinna hem till 15.30 för då kommer en person från städbolaget och ska gå igenom vårt hem och berätta hur och vad de städar. Vore nog bra ifall jag är hemma tills dess men annars fixar Fredrik det.

Råkade :) kika på kalendern nästa vecka och agendan är Södertälje, Nynäshamn, Mörby C, Jönköping och hemma på kontoret i Linköping fredag. Bestämde mig ikväll att jag sover på hotell måndag till tisdag i Södertälje och sover hos syrran i Sthlm mellan tisdag till onsdag. Det blir för tungt att köra fram och tillbaka. Ella kommer ändå sova när jag kommer hem och då får Fredrik två kvällar själv = makten över fjärrkontrollen till TVn :)


Usch vad tråkigt mitt babbel om jobbet är! Det är liksom det som gäller nu för min del. Nytt om min vårjacka. Lämnade tillbaka den då armarna kändes lite korta, trist för den var fin. Gick i fredags runt en snabbis på lunchen för att hitta ny men icke icke.
Läste bra nyhet idag i Corren. Ett förslag är inlämnat på att det ska bli förbjudet att röka på uteserveringar, på tågperrongen och vid ingångar till allmänna platser. Applåd till detta!

Inga kommentarer: