lördag, juli 23, 2011

Hoppa hoppa

Sannolikheten att jag kommer hoppa fallskärm nästa säsong blir mindre och mindre. Jag har nu sålt höjdmätaren och Pro-tracken, 1 950 kr rikare :)

Köpte sakerna 2003 och fick 50% av nypriset, känns helt ok faktiskt.

Lite vemodigt är det allt men det är ju helt sinnessjukt att behålla grejorna ifall de inte ska användas. Fann även ett par friflygarbyxor och FS overall i hoppväskan :). Sitter just nu och funderar på ifall jag får något för sakerna. Byxorna är typ använda 5 ggr av mig så de borde vara värda något, FS overallen vet jag inte... Kanske ska börja med att tvätta kläderna :)


Ella sover förmiddagsluren just nu och jag var bara tvungen att ta en bild på henne. Det ser inte ut som att det är så lång tid kvar tills hon vänder sig.













2 kommentarer:

Madde J sa...

Ser ut att vara på väg! :-) Här snurras det för fullt runt, runt men istället har han en rund rumpa så han sitter inte :-) Hoppas allt är bra med er allihop! Kramar

Eric sa...

I still have my full-face helmet, altimeter & FS overall... I could sell'm but... eh... they'll keep :)

I miss blue skies meetings...