måndag, juli 18, 2011

G R A T T I S











Min kära man fyller år idag. Han hann upp före mig idag då Ella vaknade tidigt och han brukar typ alltid ta henne och byta blöja. Han fick sedan snällt lägga sig i sängen igen och låtsas sova :) Jag och Ella kom in och sjöng för honom och han fick ett fin fint paket.

Sedan var det iväg för att äta hotellfrukost på Scandic. Frukosten var god förutom att jag saknade pannkakorna :(

Sedan in på stan så att Fredrik fick korta länken på klockan, han fick en klocka av mig. Riktigt nöjd och glad blev han.

Det blev ingen lunch idag då frukosten var så stor utan vi lyxade istället till det med gofika till kaffet och vi är precis hemkomna efter att ätit en tidig middag på en tapasrestaurang i Linköping. Kvällen avslutas med soffläge och en film.

Inga kommentarer: