onsdag, september 15, 2010

Summering

Dåligt med inlägg från min sida. Vet inte riktigt vart kvällarna tagit vägen. Kan bero på att i måndgs var jag ute med kollegorna på middag och att jag denna vecka åker till de kontoren som ligger lite längre bort. Igår Södertälje t/r idag Nyköping t/r och imorgon är det Västervik t/r.

Är det fler än jag som längtar tills valet är över. Är lite less på att så fort jag öppnar en tidning, slår på radion eller TVn så är det val val och åter val. Går jag på stan är det där fullt av valstugor.
Hörde på radion idag att Sverige Demokraterna fått 7,2% i senaste undersökningen, skrämmande att de är tredje största partiet.

Längtar till helgen då det blir en tur till Yasuragi inkl övernattning.

1 kommentar:

Johanna sa...

man kan ju liksom undra när det är ledigt nog för att salta sej i ett märkligt rum i Estocolmo. Kanske november?