onsdag, september 29, 2010

Lugnt

Efter en härlig lördag med två tjejkompisar i Sthlm var jag helt slut på söndagen. Sådär tok trött att jag inte visste alls vad jag skulle ta tag i. Tog en rejäl sovmorgon och tillslut masade vi oss iväg till Norrköping och handlade ett babyskydd (bilbarnstol till pyret).

Efter det gick vi och såg en bio men sedan var det viloläge igen.

Jag tror att jag har lite svårt att inse att kroppen påverkas av att jag är gravid. Jag kör liksom på som vanligt :) I och för sig rätt skönt men jag har nu lovat mig själv att lyssna på kroppen när den säger att jag är trött då ska jag vila.


Detta har gjort att jag tycker att jag planerat veckan alldelens exemplariskt. Är på resande fot tisdag till torsdag. Igår var jag i Norrköping och passar då på att åka till J&S och sova. Får en mysig kväll tillsammans med dom och gulltrollen. Imorse får jag en sådan där mysig morgon med två gulltroll som sitter duktigt vid köksbordet och äter frukost. Jag åker till Trosa vid åtta tiden. Ikväll sover jag hos U&J utanför Nynäshamn då jag ska vara i Nynäshamn imorgon.
Dessa sovabortanätter gör att jag inte behöver stiga upp lika tidigt som ifall jag skulle starta från Linköping...vilket borde resultera i att jag inte tar ut mig lika mycket.

Inga kommentarer: