söndag, september 19, 2010

Många inlägg blev det idag

Hoppas på att kunna inhandla ett nytt minneskort då datorn bara helt plötsligt inte gillar kortet. På F´s dator fungerar det alldelens utmärkt så det är bara att acceptera att min dator inte gillar kortet. Tur är väl att det inte är något fel på kortet utan att alla bilderna finns kvar.

Helgen har varit helt underbar. Kan verkligen rekommendera Yasuragi, ett mysigt ställe där vi verkligen bara har kopplade av. Vi åt en härlig 4-rätters middag och jag tror att jag somnade vid
22-tiden. Det är jobbigt att bada i varma källor och äta god mat :)

På vägen hem stannade vi till hos Thelander/Andersson för en fika och vi skulle se ifall vi kunde låna lite kläder till pyret.
Det fanns hur mycket fina kläder som helst. Tre pappers påsar med kläder från storleken nyfödd till typ 6 månader. Jag är helt stum...behöver barn så här mycket kläder? Staffan sa att vi har nog handlat lite i överkant :) Annie och Elsa har alltid fina kläder på sig. Tror att mor deras har Polarn o Pyret som favvomärke, kanske ska skriva Ralf Lauren också...eller det kanske är faderns favvomärke?!?
Hur som helst lyfter vi på hatten, niger, bugar, applåderar, kramar och säger tack så mycket för lånet.
Nu ska jag sluta handla barnkläder på Tradera :)

Inga kommentarer: