tisdag, augusti 14, 2007

Tisdag

Igår var nog de flesta kollegor tillbaka från semestern och jag trodde att kundtrycket skulle öka men ack så fel jag hade. Fortfarande rätt så lugnt på jobbet. Passade på att gå hem lite tidigare.Fredrik spelade en 18 håls runda golf med en kollega. Han har inte spelat sedan förra sommaren och det gick bra för honom. Själv surfade jag runt på hemnet och kollade på hus och lägenheter. Nog blir jag lite sugen på att köpa något större men å andra sidan trivs vi super bra i vår lilla lägenhet.


Ikväll har vi hoppat fallskärm igen, helt underbart! Fredrik gjorde sitt första hopp med sin egen utrustning och det gick bra. För er som inte är så insatt i sporten är det en stor skillnad på att hoppa en elevskärm som är mycket större mot för den han köpt. Hans skärm sjunker snabbare vilket även gör att det går fortare vid landning vilket kan kännas lite läskigt.


Nej nu är det dags att ta en kopp te och sedan gå och sova. Det blir upp tidigt imorgon då bilen ska på service och jag måste vara på jobbet kl 08.00. Sov gott!

Inga kommentarer: