onsdag, augusti 01, 2007

Bryssel


Fredagen den 27 april var det dags för oss att ta flyget från Skavsta till Bryssel.

Jag påminnde Fredrik flera gånger om att vi inte fick glömma passen och det gjorde vi inte....... jag upptäkte dock mitt i packningen vid 22 tiden på torsdag kvällen att mitt pass gick ut i mars.
Jag som var helt säker på att det gällde till juni, hmm! Som tur är finns det något som heter provisoriskt pass. Det var bara att gå till tullpolisen på Skavsta flygplats och le och betala 900 kr så får man det fixat.


Vi hade väldigt tur med vädret, det var 22 grader varmt klockan 23 på kvällen.
Vi var i Bryssel dels för en härlig semester men även för att hälsa på Fredriks syster som bor och jobbar där.
Susann har en lägenhet några kvarter från Grande Place.



Det var väldigt vanligt med väggmålningar på husen och då oftast målningar av Tin Tin.


Denna kändes lite konstig, mitt i sommarvärmen ser man jultomtar!









Grand Place till vänster och bakom mig ser ni Atomium





Fredik och hans syster vid marknaden Midi som vi besökte.

Inga kommentarer: