tisdag, augusti 28, 2007

En vanlig morgon blev något annat

Fredriks väckarklocka ringde innan min i morse och jag tänkte att han åker väl till jobbet tidigt så jag tar bussen. Steg upp vid sjutiden och såg att han var hemma. Sa då att inte behöver du vänta på mig, jag kan ta bussen.
Han svarade med att nej jag har fixat frukost. Jag tog en snabb dusch och satt mig vid frukostbordet. Tyckte att han var lite konstig då han gick runt i lägenheten lite som om han vore nervös. Frågade ifall han sovit gott men han svarade nja.
Sedan kom han fram till mig och sa massor av fina saker och gick sedan ner på knä och frågade ifall jag ville gifta mig med honom. Svarade självklart JA. Han tog sedan fram en ask med en ring i som han hade valt och graverat in med dagens datum.

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS igen!!
Ser fram emot ett bröllop :)


Kram o puss till er båda

/Tina

Anonym sa...

Ojojoj! Stort grattis!

Anonym sa...

Grattis grattis!!!

Så härligt :-))))

Kram *Perni*

Eric sa...

Wohoo!!! Jumping up and down on the couch with joy... So cool that the two of you are finding happiness together!

Anonym sa...

Wow!! Vad roligt :) Tänk vad livet kan ta nya vändningar..

Kram Linda

Anonym sa...

Grattis från Maria Hugner, Fredrik och Alice!