torsdag, november 14, 2013

Vad fin...

...väska du har sa hon i kassan på lunchstället till mig.
Sedan säger hon att jag tänkte det och dumt att inte säga det till dig istället för att bara tänka det.
Var på en kursdag med jobbet i oktober och lämnade väskan i salen vid en bensträckare. Kom tillbaka och hon som satt bakom var bara tvungen att fråga vart jag köpt väskan :)
Väskan betyder mycket för mig. Köpte den förra hösten som grattis till nya jobbet. Eller det var kanske ett spontanköp med den motiveringen åt mig själv för att överhuvudtaget kunna genomföra köpet. Eller hur var det Malin & Johanna :)
Oavsett så har jag använt den nästan varje dag sedan köpet.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Malin Lundstedt sa...

Jag vill minnas att det var "grattis till nya jobbet" och du är defenitivt värd den.
Kram på dej!