torsdag, november 07, 2013

Nu är det förändringarnas tid...

Min PT säger MAX 3 koppar kaffe så förändring fr o m imorgon :)
Har äntligen bestämt motiv för ny gaddning :) och vart den ska sitta. Ska se om jag kan få till det under november/december månad.
Fredrik lackade ur på att höra ett tröskvärk dagligen gå i köket = fläkten i den bärbara datorn. Eller bärbar kan jag nog inte kalla den då den kräver konstant att sladden ska vara i annars laddar den ur. Den nya har en vikt på 1 kilo, 13 tum och kolfiber = dyrt att ha mannan hemma föräldraledig. Han har för mycket tid att tänka teknikprylar. Råkade visst också köpa en ny mobiltelefon idag...
Det andra nya är att Moa inte längre sover hela natten utan gått tillbaka med 1 nattmål, det varade i alla fall i en vecka. En lite tröttare Fredrik nu mot då :) Själv är jag lika pigg :)

Nu sitter jag och väntar på en kär vän som frågade om jag var för trött för att ses ikväll. Smset kom 18.50 från henne. Hon kommer över med lite fruktsallad. Älskar spontana dates!

Inga kommentarer: