fredag, januari 11, 2013

Lyx

Fokuserar lite extra på saker som gör att jag mår lite extra bra. Januari är en bra månad att göra det på. Behålla den härliga stämningen jag fått efter att spenderat många dagar i jul med familj och vänner. Lyx behöver inte alltid kosta massa pengar.
Igår gick jag på fotvård, använde presentkortet jag fick av mina vänner på SEB. Gudomligt skönt och bäst var fotmassagen i slutet.

Tulpaner i köket gör mig glad och att göra om hemma likaså :)

Just nu är det allmänt rörig hemma. F drar om kablar, kommer bli kalas när det är klart. Stereon försvinner bort från vardagsrummet, högtalarna göms och målaren ringde igår och kommer i februari. Dags att börja kika på tapeter.
Vi har flyttat datasakerna till övervåningen och det blev bra. Steg 2 är att rensa ur kommande bäbisrum och fundera på inredning där. Hoppas att vi har det mesta hemma och inte behöver köpa så mycket nytt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Madde J sa...

Bra tanke med vardagslyx! Tänk vad fort det kommer gå, snart är lilltjejen hos er :-) Skickar ett gäng med helgkramar härifrån!