onsdag, oktober 03, 2012

Jaha

Johanna pratade så gott om boxen som jag läst MASSOR om så jag blev helt enkelt tvungen att prova. Ser mycket framemot min första glossybox.
Har avslutat alla (hade två) tidningsprenumerationer i brist på tid att läsa så lägger pengarna på detta istället :)

Vi har några vänner som verkar tycka att vi ska flytta :) Fick sms tips om detta hus!
Varför börjar ni sätta flyttankar i mitt huvud, vi bor ju så bra men främst att vi bor så billigt :)
Ska vi flytta ska det vara till något speciellt hur, något ska vara lite annorlunda och inget renoveringsobjekt. Detta hus är något speciellt, ligger väldigt fint till och vi vet i alla fall att vi skulle få trevliga grannar...
Sedan kvarstår den "lilla" frågan ifall vi får låna pengar då jag har ett vikariat.

Inga kommentarer: