lördag, juli 07, 2012

Tatuering

Nu smäller det. På tisdag i Sthlm.
Fick ett ryck i morse och ringde och fick tid redan nästa vecka.
Har velat länge och inte hittat något bra ställe i Linköping.
Googlade runt i morse och hittade Stockholm Beauty Center. Massa kändisar går dit, några stora bloggerskor har gjort det där och snart jag då :)
Det var nu 5 år sedan sist. Dags igen.
Tänkte att det är väl bra att göra detta på semestern, om jag inte minns fel såg jag lite rolig ut första vecka sist.


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Madelen sa...

Oj! Spännande! Vad blir det? Vars på kroppen? :-)

Anonym sa...

Blir i ansiktet :)

Madde J sa...

Vad kul! Jag vill också! vad och var på kroppen blir det? Kram

Anonym sa...

Kanske ska förklara i ansiktet. Blir en kosmetisk tatuering. Tänkte göra en riktig i höst men där velar jag fortfarande. Gillar texten "älskad från första stund" syftat på Ella.