torsdag, juli 12, 2012

Lite av varje

Jag åkte in till stan idag för lunch med Sara. Fredrik och Ella roar sig på sitt håll.





Dags att fylla på vinstället. Blev tipsad om rosevinet Mulderbosch av Tina och det måste provas.





Tålamod och väntan är inte min starka sida. Just nu är det mycket tålamod och väntan gällande min jobbsituation och faktiskt går det bra :)
Hade tålamod även på ovan mobilfodral. Tyckte att 850 kr var dyrt det är i o f s Marlene Birger men nu var det på rea, mycket bättre! Ett tillgodokvitto hade jag också i butiken så jag betalade bara 165 kr :)

Ett bra städtips, KÖP en sådan här.





Finns massa märken men vi valde Veleda. Slipper dra ut dammsugaren utan sveper bara runt med denna. Tyst, snabbt och det blir rent. Den går även att blöta. Min bästa vän just nu :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: