måndag, juli 30, 2012

Halvdag

Kanske borde jobba fler halvdagar. Fick väldigt mycket gjort idag.
Hann med det jag skulle, ringa Personal plus chefen. Båda sa samma sak. Inga skäliga jobb just nu men mirakel kan ju ske till 15 aug. Chefen skulle fundera på vad jag kunde göra tills dess och återkomma.
Hann lyssna på ett inspelat telefonmöte om marknaden samt läsa på om vad som hänt på marknaden under min semester.
Alla mail är lästa och sorterade.
Nöjd med första dagen tillbaka.

Hemma hann vi med massor också. Cykeltur till Ica med Ella. Plattorna på baksidan är lagda. Ellas spjälsäng är nedmonterad och ute ur hennes rum. Samlade ihop alla hennes leksaker som varit utspridda i hela huset och de är nu åter i hennes rum. Helt plötsligt kändes huset städat :)
Toaletterna är städade och jag har dammtorkat lite överallt samt att jag har hunnit kika lite på OS.

Nu sovdags för att vakna till en regnig tisdag ifall väderappen spår rätt.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: