söndag, oktober 10, 2010

Lugn och mysig helg

Denna helg har vi bara varit hemma och pysslat. Super super skönt att få sådana helger ibland också.
Jag har tagit tag i att börja fotografera igen. Dock läskigt hur fort jag tappat det lilla jag lärt mig. Det är nog dags att läsa igenom anteckningarna från fotokursen jag gick.

Vi hämtade vårt nya köksbord i lördags, vi är nöjd med resultatet.













Skön bild på B sovandes.














Idag tog vi tag i ommöbleringen. Vet inte vad vi ska kalla detta rum innan ommöbleringen, kanske syrum, allt-i-allorum eller Baltazars lekrum.















Nu är det i alla fall gästrum.















Det gamla gästrummet innan förvandlingen.















Nu är det ett tomt rum med mycket saker på golvet. Detta rum blir pyrets. Vi måste fundera ut vad för slags förvaring vi ska ha.















Dags middag, invigning av köksassistenten och smothie.
















Mums!


1 kommentar:

Anna MK sa...

Snygga köksgardiner! Jag har dem i vardagsrummet :)