lördag, april 03, 2010

Rik?!?

För att gör en kort historia lång...
Fredrik lånade pengar av mig för att köpa motrorcykeln förra året. Nu när han sålde fallskärmen fick han tillbaka pengarna och jag frågade ifall han skulle betala av lånet till mig eller göra något roligare för dom :)
Han valde att betala tillbaka lånet till mig :)
Helt plötsligt kände jag mig rik och gick och köpte klockan jag har suktat efter ett tag. Farligt farligt att få in en extra summa på lönekontot.
Klockan var såklart från mitt favvomärke Dyrberg/Kern. Nu ska jag snabbt flytta bort resten av pengarna så att jag inte shoppar något annat :)






2 kommentarer:

Sara sa...

SNYGG!

Maya sa...

Jätte fin klocka!!! =)
Såg att du har ringt - jag ringer dig imorgon.. Nu ska ja natta lill plutten min som bara busar!!!
Hihihihihihiiiiii...
Hur mår ni annars?
Förutom arga över fogen...
KRAM