onsdag, april 14, 2010

Antar utmaningen

Jag blev utmanad av min syster..och för att inte missa det roligaste.
Jag utmanar:
http://maya-maria.blogspot.com/
http://jestsvammel.blogspot.com/
http://www.wallback.se/sara/
http://tulipshalfs.blogspot.com/


1. Jag är alltid ute i god tid, hatar att komma försent. Bättre 10 min tidig än 10 min sen
2. Min största last i livet är att jag blir otålig när saker jag vill ha gjort inte händer på en gång
3. När det kommer till konflikter väljer jag att fråga på en gång och ibland är jag kanske lite för snabb med att säga vad jag tycker.
4. Får ont i magen av barn som far illa
5. Sparar pengar enbart för att sedan resa och shoppa upp dom
6. Skulle önska att jag jag var mer kreativ. Gillar att pyssla kort men får kämpa med symaskinen
7. Jag uttrycker vissa av mina känslor genom att gråta..tydligen även lycka
8. Jag är pedantisk, var sak på sin plats liksom
9. Jag är duktig på att hålla kontakt med vänner, ringer flera kompissamtal per vecka
10. Jag har en gång i tiden varit beroende av att shoppa skor
11. Många av mina närmsta vänner vet nog nästa allt om mig
12. Nu tvättar jag ansiktet två gånger per dag med exakt samma produkter men innan gymnasiet tvättade jag bara ansiktet när jag hade haft smink på mig och då med tvål
13. Jag hade inget gediget musikintresse
14. Har skrivit högskoleprovet två gånger och båda gångerna när jag öppnade resultatkuvertet stod det du är dum
15. Jag gillar att ha ett fullt kylskåp men ändå inträffar det rätt sällan
16. Jag tycker om att vara ute i naturen men ligger mest hemma och ser serier
17. Jag kommer rösta höger i valet
18. Jag ser alltid gott i de flesta människor
19. Jag ser mig själv som en lugn och lite blyg person men ingen fattar det när jag säger att jag hopparfallskärm och har kört motorcykel
20. Drömmer om att bo i en våning där vardagsrummets utsikt är skyskrapor. Är nog för feg för att våga satsa på något så galet
21. Är en storasyster
22. Har stenkoll på de fåtal papper som finns hemma, hatar pappershögar och på jobbet är jag en kär användare av att skriva in allt i outlook
23. Har ett behov att ständigt göra om hemma. Allt ifrån bara att möblera om ett rum till att renovera lite större
24. Tar hellre ett nybyggt hus än ett gammalt renoveringsobjekt
25. Tycker om apelsiner men gillar inte att skala dom för de sölar och lukten sätter sig på fingrarna och man blir kladdig
26. När jag var yngre var jag pryd nu är jag inte det, skyller på fallskärmsfolket
27. Jag red, hade barmarksträningar och åkte slalom fram tills jag var typ 15, sen tränade jag regelbundet på gym…eh not so much anymore
28. Jag gillar att bygga ihop saker från IKEA, gillar att använda borrmaskinen och säger väldigt sällan nej till trädgårdsarbete
29. Jag har inga problem att rensa avlopp men gillar inte att dammtorka trots att jag hatar damm
30. Jag har aldrig känt mig rädd att gå ensam på kvällstid oavsett vart jag befinner mig
31. Äter all mat utom Kåldolmar
32. Jag tror att människor har en dålig dag och inte är dum i huvet om de beter sig illa
33. Jag är sällan sur eller arg
34. Jag tycker om överraskningar men gillar inte att inte ha koll på vad som händer
35. Jag är svag för lösgodis
36. Jag får ont i magen samt blir illamående ifall jag sover för lite
37. Jag får ibland ont i magen av att äta fet mat
38. Tål inte morfin, fick gallstenskramp när jag provade Marias Cocillana "hostmedicin"
39. Jag är tycker själv att jag har en hög smärttröskel
40. Jag tycker det är lättare med konstruktiv kritik än beröm för kritiken kan jag göra nått åt
41. Jag tycker orättvisor är dumt men har svårt att tänka på uländer för det är så mkt orättvisor
42. Får tunghäfta och blir nervös när det är dags för mingelpartyn där jag inte känner en enda människa
43. Att se fräsch ut är viktigt för mig, skulle tex aldrig gå och handla i mjukisbyxor
44. Börjar nog bli gammal för jag spelar hellre sällskapsspel eller kort med vänner än går ut på krogen och festar
45. Fattar inte längre vitsen med facebook
46. Jag tycker om vintern
47. Jag har aldrig ångrat något jag gjort
48. Skulle väldigt gärna äga och köra runt i en mini
49. Jag hade önskat att jag ägnat lite mer tid åt historielektionerna i skolan
50. Jag gillar accessoarer och har bl a 16 st halsband.

För er som inte förstod så är detta 50 sanningar om mig...

5 kommentarer:

Eric sa...

FIFTY?!?

VIJFTIG?!?

FEMTIO?!?

GAAHHHH.... 2 thruths about me are in direct conflict over this one...

Anna M sa...

Det där om mjukisbyxor på affären har jag också haft svårt med, men vänta du bara... Är man bara tillräckligt trött så ;)

Viktória Peričková sa...

Jag fick min ex kärlekspartner att återvända till kärleken och lita på mig mer än någonsin tidigare. Hela mitt liv trodde jag aldrig att kärlekstrollformel kunde få tillbaka min ex älskare Mårtensson, tills min vän introducerade mig för den riktiga besvärjelsen, innan jag kontaktade några trollformler för att hjälpa mig men vet om de kunde hjälpa mig, vissa krävde de mer pengar tills Jag följer enkla instruktioner från den stora kärleksförtrollningen via hans personliga WhatsApp-nummer +12162022709, jag kunde kommunicera och ringa honom och få omedelbar hjälp av honom för att återställa mitt äktenskaps kärlek och lycka. Drigbinovia Vem som helst kan fortfarande få samma hjälp från honom idag för att återta förlorad kärlek eller återställa en trasig relation och frånskild partner kan återgå till kärleken. det är möjligt eftersom det fungerar för mig inom 3 dagar, min före detta älskare ringde mig på telefon för att be om ursäkt och just nu lever vi båda tillsammans i kärlek och lycka. du kan också nå hans e-post på doctorigbinovia93@gmail.com Tack till Drigbinovia för hans begåvade krafter tack för att du tog dig tid att läsa mitt vittnesbörd?

Unknown sa...

BÄSTA KÄRLEK STAVRIG FÖR ATT FÅ DIN EXA ÄLSKARE, MAN, HURU, FLECKVÄN ELLER POJKVÄN TILLBAKA. LÄGG TILL HONOM PÅ WHATSAPP: +1-7252404536
Jag är väldigt glad idag med min familj. Jag heter Klaudia Kusa. Min man lämnade mig i ett år nu, och jag älskar honom så mycket, jag har letat efter ett sätt att få tillbaka honom sedan dess. Jag har provat många alternativ men han kom inte tillbaka, förrän jag träffade en vän som kastade mig till DR JOE, en kraftfull trollformler som blev intresserad av mitt fall och återställde kärleken och lyckan jag och min man delade och efter 48 timmar som garanterat . min man kom tillbaka till mig och mina barn och resultatet var verkligen fantastiskt. DR JOE finns alltid där för att hjälpa dig och nu kan du kontakta honom nu är han alltid online eller e-posta: drjoesolutionspells@gmail.com eller whatsApp-nummer +1-7252404536

Unknown sa...

powerful herbal healer called Dr. voodoo who use his natural herbs to cure
my HIV disease I suffered from 5years, but now I am a happy woman and i am
free from this disease that has been problem to my living, after using Dr.
voodoo herbal medicine within 1week i was diagnose negative, I will
recommend Dr. voodoo to everyone reading this article because this herbal
healer is capable to heal anything below.

1. Diabetes
2. HERPES 1/2
3. CANCER
4. Lymphoma disease
5. Conceived a child
6. Fibroid

Email Dr voodoo at: voodoospelltemple66@gmail.com add Dr. voodoo on
whatsApp: +2348140120719