måndag, april 05, 2010

Glädje byttes snabbt mot ilska

Kom precis hem efter en fantastiskt trevlig helg hos syrran och Patrik i Bjursås. Vi hann med rätt mycket under helgen. Afterski på fredag med dans på borden :), lördagen bjöd på fint väder så lite solande på altanen och sedan försvann dagen bara. Igår blev det frukost på ett café i Leksand och sedan förbi vänner till Cissi och Patrik. Det blev ingen skidåkning men det känns rätt ok ändå.

Idag så synade jag hantverkarens jobb i det lilla badrummet. Ifall ni läst tidigare blogginlägg vet ni att det enda som var kvar att göra var silikonfog till golv och vägg. Idag när jag tvättade av golvet och väggarna ser jag att han lagt beige fog längst väggarna...JAG BLIR TOKIG...hur svårt ska det vara. VI har vita väggar och grått golv. Undra hur han tänkte???
Börjar tappa tålamodet lite lätt. Ska försöka lugna ner mig tills imorgon då jag lyfter luren och berättar mitt missnöje.

Inga kommentarer: