torsdag, mars 18, 2010

Intressant

Igår hade jag en intressant dag. Mellan klockan 10.00-15.30 var jag hos ett rekryteringsföretag och fick en utvärdering av mig själv.
Först gjorde jag tre olika datatester, sedan nio olika övningar i ett häfte på tid.
Efter det var det lunch och sedan en intervju på 2,5h. Fick sedan slutresultatet presenterat för mig och det stämde klockrent.
Det var min chef som ordnat detta då jag ville gå en utbildning för att få reda mina styrkor och svagheter. Ifall jag ska byta jobb vilken väg ska jag gå då?
Väldigt intressant att få prata med någon som inte alls känner mig och få reda på mina styrkor och vilka svagheter jag har som jag nu kan jobba vidare med.
Dagen gav mig massor av energi och positivt tänkande.

2 kommentarer:

Anna M sa...

Himmel vilken rolig grej! Intressant att chefen skickade dig. Vill de bli av med dig ;)
Kram

anna sa...

Åh, vad var det för tester? Inte belbin va?