tisdag, mars 09, 2010

Bokningar

Efter samtal med Cicci igår fylldes vår kalender helt plötsligt upp :) Vi vet nu att vi kommer fira påsk i Dalarna...me like!
Tazz var mer än välkommen...me like!
Sedan kommer vi bli bjudna på 50 års kalas två helger senare, detta också i Dalarna :)

Natten till idag har jag sovit riktigt dåligt, har ingen aning om varför. Snurrat runt runt och tittat på klockan typ varannan timme. Kan det vara massagen igår som ställer till det? Har i alla fall fördrivit nu en timme med att surfa vid frukostbordet, dock trevlig att hinna få i sig en kopp te på morgonen vilket aldrig annars händer en vardag.
Kanske dags att gå och putta upp mannen som fortfarande sover.

Idag är det tisdag vilket innebär att helgen börjar så smått närma sig. Denna helg kommer nog att bli en av de bästa på hela året. På fredag ska jag på Distriktsfest i Nyköping men det jag ser framemot mest är att på lördag och söndag ska jag umgås med mina syskon. Vi ska på musikalen Hairspray på lördag kväll, sover hos syrran. Ska bli kul att se hennes lägenhet och kanske får jag träffa hennes kärlek på söndag, hoppas hoppas :)
Min plan är att åka upp till Sthlm redan fredagkväll, får se ifall jag lyckas med detta projekt. Vet att det går en buss från Nyköping till Södertälje vid midnatt för de kollegor som bor där. Ifall jag tar den bussen bör jag vara i Södertälje omkring 01.30 och sedan antar jag att det blir taxi vidare till huvudstaden. Ska kolla ifall det är någon kollega från Södertälje kontoret som bor i Sthlm och som ska vidare, tror och hoppas på detta. Då kanske vi kan dela taxi.

Inga kommentarer: