lördag, december 12, 2009

Funderar

Nu när höstmörkret verkligen slagit in funderar jag på vad kul jag kan hitta på. Boka en resa är ju alltid ett alternativ. Nu har jag och Fredrik satt ner foten att till NY ska vi åka till våren. Någon/några som är sugna på att hänga på (Erik jag meddelar dig när vi bokat så kan vi se ifall vi har möjlighet att ses). Vi ska vara borta en vecka så att vi hinner med att ta det lugnt och sitta och käka lunch i 2 h och spana på folk :)



En annan sak som jag ska ta tag i är att boka tid hos en tatuerare. Jag gjorde mina första tatueringar 1997 + 1998 och de har nu i 12 år blivit utsatta för sol vilket gjort att de ser halvdassiga ut. Frågan är ifall jag ska göra en coverup eller bara fylla i befintliga linjer, åsikter?



Nu ska jag och Fredrik ta en sväng till Norrköping och Bauhaus för att provsitta toalett stol :)
Målet är även att vi ska komma hem med en toalettstol, helst två styckna!



Ikväll ska Fredrik på luciabio mellan kl 23.45-07.00. Mina kollegor sa "Ha den var ny", "hur vågar du låta honom sova borta" Då svarade jag att när han var på julfest i Norrköping förra veckan kom han inte hem alls. Sov på hotell och kom hem vid 18 tiden dagen efter :)
För er som inte vet vad Luciabio är så är det ett sätt att hålla ungdomar nyktra :). SF visar 3 biofilmer, bjuder på lite korv och snacks. 3 filmer som ännu inte haft premiär. Min kära man skulle kunna gå och se varje bio SF visar så detta är väl en utmärkt idé. Själv kommer jag ligga och sova i sängen och det bästa av allt få hela sängen för sig själv :)

1 kommentar:

Eric sa...

Det finns direkt flygg till NY från New Orleans nu, så hör av dig när ni har bokat :)