måndag, september 14, 2009

Trevlig helg

Har spenderat helgen tillsammans med Maria och Lowe. Vi hade en härlig helg med god mat, vitt vin och räkor.








Busig










Jag fick äran att sova
i Lowes säng. Fick även ett
egengjort pärlhalsband och
teckning av Lowe.
Känner mig stolt.









Tyckte att lampan i
hans rum var häftig.






















Igår innan jag åkte hem passade jag på att svänga förbi denna butik och hämta kollegans matta hon beställt. Som tack för det fick jag denna fina värmeljushållare "bollen i fönstret". På tok för mycket som gåva men jag tackar så gott.

1 kommentar:

Maya & Lowe sa...

Från Lowe:
Jag älskar dig!!!!
Älskar du mig?
Maria:
Hahaha - han frågar efter dagligen - va hette hon som sov i min säng??? Pernilla - du gjorde ett VÄLDIGT starkt intryck... :)
Tack för att du kom upp - det var sååå roligt!!! Måste göras om snart!!!
Kram kram