onsdag, september 02, 2009

Tonåring hemma

Baltazar har komit in i en ny fas. Han har börjat använda min hand som en leksak vilket innebär att han biter, håller fast samtidig som han ska göra en kullerbytta. Detta gör hemskt ont :(
Säger jag fy och lyfter honom i nackskinnet studsar han liksom iväg och blir ännu mera uppspelt, hmmm........
Hoppas att detta försvinner snart.

Ikväll har jag försökt rensa ut Baltazars doft hemma. Detta innebär att samtliga fönster öppnas, leksakerna tvättas och golven skuras. Är inte riktigt nöjd då det fortfarande luktar lite fränt inne i hans rum. Inte de första stegen in utan i slutet av rummet. Imorgon blir det till att bära ut allt och skura, kanske han kissat på mattan och då är det ju kört. Kemtvätten nästa :)

Annars har det varit en spännande dag på jobbet. Imorse kom ordförande förbi MW är initialerna. Ni som vet vart jag jobbar vet vem jag menar. Kul att han tog sig tid att besöka oss.

1 kommentar: