torsdag, september 03, 2009

Annorlunda och lite ont

Fick en skön kommentar av en kollega idag. Berättade att vi skaffat iller. "Ni är liksom inte som alla andra, erat fritidsintresse är fallskärmshoppning och när ni skaffar husdjur skaffar ni iller och inte hund, ni är inte som alla andra"
Det känns bra att inte vara som alla andra :)

I övrigt är mitt allmän tillstånd rätt så ruttet. Sitter just nu och funderar på ifall jag måste ta tag i att jag har haft ont i magen och ryggslutet hela veckan. Började i söndags i Riga och har liksom inte riktigt släppt. Ikväll är det värre än nånsin, hoppas att sömn hjälper.
Lite läskigt att ha ont då jag vet om att jag har rätt hög smärttröskel, men vad kan det vara, att åka till akuten för detta känns lite väl stort. Skönt att det är fredag imorgon och efter det två dagar ledigt.

1 kommentar:

Anna M sa...

Usch, det låter inte bra. Hur mår du nu?