onsdag, oktober 15, 2008

Barnvakt idag

Idag är jag ledig från jobbet och befinner mig i Oxelösund och umgås med Johanna och Elsa. Jag har precis varit ute på en timmes lång promenad och det är underbart fint höstväder här.

Imorgon blir en spännande dag, klockan 06.35 lyfter planet mot New York. Olikt mig är dock att jag har inte packat ännu. Får göra det ikväll!
Under tiden vi är borta kommer golvet att läggas i hela nedervåningen, kommer bli spännande att öppna dörren när vi kommer hem och stiga in i ett nytt hus.

Nu kan jag inte skriva mer då Elsa sitter i mitt knä och börjar blir alltför hårdhänt mot den bärbara datorn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gu va spännande att få nytt golv under tiden då man är borta..

Ha såå skönt i NY.
Kramar i massor!

Eric sa...

Have fun in the Big Apple!

Anonym sa...

Önskar dig och din man en riktigt underbar resa! Det är ni mer än värda! :o) Kraam