tisdag, september 30, 2008

Jobb, jobb, jobb och åter jobb denna vecka

Pju, redan trött!
Det är full fart på jobbet. Jobbade över igår kväll och kom precis hem nu. Imorgon blir det jobb under dagen och representation till midnatt. Torsdag innebär jobb på Universitetet hela dagen samt representation till minst midnatt på kvällen. Fredag jobba som vanligt!

I samma veva som denna hektiska vecka började antog jag i söndags Tinas utmaning om att komma ut 5 gånger/vecka i minst 30 minuter.
Ingen bra start på veckan, hmmmmm! Har dock en plan hur jag ska fixa det.
Det blir promenad resterande dagar som är kvar av veckan. Tänkte smita lite tidigare imorgon för jag måste hem och byta om till cocktailklänning, likaså torsdagens representation kräver ombyte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där!
Ida Rydén här.. om du minns vem jag är.. ;) Brukar läsa din blogg... tycker den är rolig, trevlig o intressant att läsa.. :) Hoppas du inte misstycker... Du/ni bor så fint, du gör så mycket roligt, har rliga intressen osv.. Ska du alltså stå på TEAM imorn?! Tittade faktiskt efter dig idag men hade inte så mycket tid att gå på mässan så jag pratade aldrig med SEB idag.. Hoppas det går bra för dig fast du verkar ha en riktigt tuff vecka! Kram /Ida

Pernilla sa...

Hej Ida!
Vet inte ifall jag ska svara dig här eller på facebook, chansar på att du läser mitt inlägg.
Klart jag minns dig :) och tänkte faktiskt på dig nu när jag är lite på Universitetet, hoppas att du tittar förbi imorgon. Jag står i montern på TEAM hela dagen förutom den timmen Bert Karlsson föreläser, tänkte försöka smita in på det. Har dock ingen biljett men det löser sig säkert.
Kul att du skriver ett inlägg, jag ser ju hur många som tittar in hit men vet inte riktigt vilka alla är så det är kul med en kommentar.
Vad roligt att du uppskattar bloggen, jag försöker skriva om lite allt möjligt mest strunt men det är kul att kunna dela med sig, din kommentar gör mig glad.

Hoppas att allt är bra med dig och vi borde försöka få till en fika på stan.
Kram Pernilla