söndag, september 21, 2008

Fallskärmshopp, middag och jobb

Åkte till fallskärmsklubben i lördags förmiddag för att göra ett skutt. Det var KM och jag hoppade in i ett lag så att vi blev en 6-manna speedstar. Så här i efterhand borde vi kanske inte gått upp, men det gick bra!

Åkte till J & S på eftermiddagen och de bjöd på renstek (eller var det älg?), hasselbackspotatis och god dryck. Staffans arbetskollega David kom förbi och gjorde oss sällskap. Måste säga att det var länge sedan jag skrattade så mycket under en middag. Helt fantastisk kväll. Vet inte ifall det berodde på att vi alla pratade engelska då David kommer ifrån Pittsburg.

Idag har jag jobbat på klubben hela dagen, helt mör i kroppen. Jag har stått i 9 timmar, mellan 09.00-18.00 och i stort sett tittat på på himmelen och frågat mig ifall det är hoppbart eller inte. Det blev 8 lifter och vi fick iväg 22 tandem.

Inga kommentarer: