fredag, december 05, 2014

24 dagar

För 24 dagar bestämde jag mig. Nu är det slut på sötsaker och annat skit ett tag.
Har inte ätit godis, fikabröd, kolhydrater såsom pasta eller bröd, bara kolhydrater genom grönsaker.
Ingen mjölk i kaffet, ingen alkohol.
Tränat två styrkepass per vecka och målet är att jag ska gå dubbelt så många steg mot en normaldag. Hemskt nog är en normaldag för mig runt 4000 steg.
Tappade allt vad gäller träning och kost när Moas operation inte blev av i maj. Kläderna började kännas trånga och det påverkade mitt humör. Redan nu känns kläderna bättre och jag har satt upp ett mål till 14/2.
Har ett tidigare delmål och det är 17/1 då ska jag nämligen på Yasuragi med bästa T. Den morgonen jag åker då ska vågen byta första siffran. Det är ett rimligt mål bara jag fortsätter träna.

F är på julfest ikväll så jag får mysa framför Tvn och Idol. Laddar med en kopp te och ett stort glas vatten.
Sockersuget är faktiskt helt bort och det är så så skönt.

Kram

Inga kommentarer: