lördag, november 22, 2014

Helg

Underbara helg. En kompis fick befruktade ägg åter idag. Håller alla tummar att dom ska få uppleva ett plus om två veckor och att plusset ska få stanna. Hemsk väntan dock.

Reflekterar lite tillbaka och vi har haft två veckor utan VAB, underbart. Kommer det VAB nu är det faktiskt helt ok då jag ligger i fas på jobbet :). Den får inte vara så långvarig bara får då blir det kaos igen :)
Blickar vi framåt och de kommande två veckorna har jag bokat in 4 träningspass. Känns bra. Nu ska fettet bort och muskler ska öka. Jag har satt upp ett viktmål till 14/2-15. Är på god väg redan.
Moa har tre läkarbesök kommande två veckor. Alla bra! Hjärtläkaren där vi får svar på 5 dygns EKGt i september, ortopedtekniska för att kolla hennes fötter och ostabiliteten och sist habilliteringen som kommer till förskolan.

Känns som att december i år blir roligare än förra. Jag älskar julen och allt kring den. I år är Ella större och kan pyssla och fixa tillsammans med mig. Idag sa jag att vi ska gå till en ny inredningsbutik. Hon kontrar med "inredning Jaaaa" och
springer iväg :) Sötnosen våran.
Massa massa egen vilja också. Gäller att var med på svängningarna dock :)

Kram

Inga kommentarer: