onsdag, januari 22, 2014

Upp och ner

Fick ett glädjande besked från kommunen och förskolechefen idag så nu är jag helt lugn gällande om när Moa ska börja. Allt löser sig.
Shoppat till tjejerna på Lindex halvaprisetrea. Eller shoppade till Ella på rean och till Moa på ordinarie pris. Det är så enkelt att handla till barnen, bara plocka det som är fint och det passar perfekt :)

Något så jäkla orättvist är att efter 7 år så är det fortfarande ingen bäbis i magen på denna person. Har tappat räkningen i antalet IVF försök, men fler än 8…Detta gör mig påmind om att livet är verkligen inte rättvist. Nu går dom skilda vägar också för att de blivit mer vänner än par. Förstår det men lider med henne.

Jag har aktiverat PTn igen och min motivation är sådär. Måste verkligen hitta motivationen annars kommer jag börja småäta choklad igen :). Målet är fortfarande att vara med 1 år och det är maj så vi fortsätter nöta och nöta. Mammamagen ska bort så är det bara.

Inga kommentarer: