söndag, april 01, 2012

Tankar

Tyckte det var dags för en lite mer vårig bakgrund och lite roligare typsnitt då vi ändå går mot vår...eller gör vi det egentligen!?!
Lite lätt deprimerande idag då jag fick gå upp till förrådet och hämta ner vinterjackan igen :(. Ella fick på sig vinteroverallen, mössa och vantar idag när vi gick ut för en stunds lek i lekparken.
Svinkallt var det. Det blev en kortis ute men det kändes inte rätt att vara inne hela dagen bara för att det var kallt.
Sitter vid fönstret nu och kikar ut. Storm, och altanen är snötäckt :(. Imorgon har vi en bokad tid för att byta till sommardäck på SAABen.
Jag tar den andra bilen på min roadtrip till veckan, Nyköping, Norrköping och Motala står det på schemat. Kompar nog ut på torsdag.
Får se vad det blir i påsk, förmodligen Falun, beror lite på hur syrrans förkylning artar sig. Hon har legat i inflensan och var feberfri först idag efter 4 dagar i typ 39 graders feber. Lilla Nicole har också varit febrig och förkyld men hennes feber släppte för några dagar sedan. Patrik är än så länge ok, väntar och ser ifall han klarar sig. Börjar han bli förkyld i veckan stannar vi hemma då vi inte vill ha någon influensa. Magsjukan och tokförkylningen vi hade för 1 månad sedan räcker för ett tag tycker jag.
Om det inte blir Falun blir det säkert någon miniresa någonstans.

2 kommentarer:

Johanna sa...

men.. jag behöver nog inspiration- bakgrund och typsnitt jag med...

Pernilla sa...

Vad sägs om en telefondate snart :)