måndag, januari 24, 2011

Ensam

Fredrik gick till jobbet idag, första gången på ett bra tag :)
Jag tror att han kommer vara väldigt trött efter denna jobbvecka. Han har varit ledig i två veckor och två veckor innan dess jobbade han bara lite strödagar här och där med tanke på att det var jul/nyårsledigt.
Min mamma kommer på tisdagkväll och stannar till på söndag samt att min ena syster kommer på fredag och stannar till måndag. Det ska bli mysigt.
På onsdag har jag bjudit in Sara & Olle på lunch. Olle är en dag äldre än Ella :)

Just nu sitter jag och framkallar lite foton på Ella. I senaste Buffé var det ett erbjudande om 50 gratisbilder och 5 förstoringar. Kika in på ICA.se/januarifoto.

Tror även att jag fått sålt utrustningen, ska i alla fall skicka iväg den till en kille utanför G-borg så att han får prova den. Passar den köper han den :)

Inga kommentarer: