torsdag, juli 22, 2010

S E M E S T E R

Det är såå skönt med semester och det är så skönt att vara på Gotland. Igår hade vi en mysig dag i Sandviken med bad, sol, god mat, korsord och våffelfika på ett café.
Idag blir det att besöka ett galleri för att se ifall jag hittar en tavla av Ardy Struwer. Jag har länge sagt att jag vill köpa en riktigt tavla av en riktig konstnär. Det har aldrig kännts ok att lägga pengar på det men nu känns som rätt tillfälle. Jag har äntligen sålt mina Ericsson aktier och känner att nu ska de pengarna användas till något fint...
I eftermiddag ska vi på Spa, vi fick det i julklapp av Fredriks mamma så det blir massage för oss båda och sedan bubbelbad och bastu.

Har ni uppmärksammat Katrin Zytomierskas blogg, ni vet hon som är tillsammans med Bingo och fick en son som heter Ringo. I alla fall har jag fastnat i hennes blogg. Gillade henne inte alls förrut men hon skriver så roligt och har så sunda idéer, trodde aldrig att jag skulle skriva det.
Kika in och läs!

Inga kommentarer: