söndag, juni 20, 2010

Tiden rusar iväg

Ser att det nästan var en vecka sedan jag gjorde ett inlägg...dåligt av mig!Jag har spenderat större delen av veckan på resande fot, bott hos syrran i Stockholm. Super trevligt!

Igår hann vi med en snabb fika hos Johanna och Staffan innan vi körde vidare till Nynäshamn för att spendera kvällen och natten hos Uffe och Jenny. Dom har flyttat in i ett nybyggt hus. Det är alltid en annorlunda känsla att kliva in i ett sprillans nytt hus.
Någon gång ska jag också bo i ett nytt hus...det får bli en dröm :)


Idag har vi sedan pysslat i trädgården, eller rättare sagt Fredrik har pysslat. Han har klippt gräset, trimmat kanterna, stagat upp vinbärsbuskarna och Pionbusken som nästan låg på marken. Han har varit ute med Baltazar två gånger. Nu håller han på att fixa taket i badrummet.
Själv har jag mest gått runt runt, lagade middag i alla fall. Har även tittat på delar av bröllopet och grinat till Daniels fina tal till Viktoria.

Inga kommentarer: