söndag, juni 27, 2010

Söndag

Klockan är typ åtta och det är 21 grader varmt i skuggan på framsidan. Idag har vi haft riktig sommarvärme. Förmiddagen gick åt till att pressa på baksidan, blev i alla fall lite röd :)
Lunch avnjöts i skuggan på framsidan och sedan blev det en tur till K-rauta, Willys och Apoteket. Sedan fick jag för mig att baka lantbröd, vet inte alls hur jag tänkte... Det var i alla fall en dum tanke. Ugnen gjorde att det blev olidligt varmt inne :) Brödet blev dock gott :)
Nu har vi precis ätit middag och jag väntar på att blommorna ska hamna i skugga så att jag kan gå ut och vattna. Klippt gräset på framsidan har jag också gjort idag, orkade inte baksidan i dagens värme.
Fredrik drar just nu ljudkabel så att vi får musik även i lilla badrummet och köket, riktigt nice!!

1 kommentar:

Maya sa...

Låter som en riktigt skön å härlig dag!!!
Miss you...
Kram