söndag, februari 14, 2010

Borta bra men hemma bäst

Har nog fått för mycket D-vitamin, har blivit morgonpigg. Igår vaknade jag klarvaken 07.30 och gick upp. Konstig känsla att äta frukost kl 07.45 en lördag. Idag vaknade jag samma tid...märkligt!
Semestveckan vara härlig. Dock höll vi på att blåsa bort de två första dagarna, det var jeans och jacka som gällde och jag sov i sockor, mjukisbyxor och T-shirt. Jag och Maria undrade ifall vi valt fel resmål...men icke. Sedan blev det nästan vindstilla och vi fick 4 dagar av bikiniväder. Vi hann med en utflykt, snorkling från båt. Helt fantastiskt, vi fick se delfiner, koraller och fiskar såsom Nemo & Doris :)
Vi lärde även känna två par och det var länge sedan jag skrattade så mycket under en vecka.

Måste även säga att det är annorlunda att åka två tjejer till ett afrikanskt land. Det är inte så att vi behövde söka uppmärksamhet utan snarare tvärtom. Vi kom på idén att ifall vi inte skrattar eller tittar på dom när vi är ute och går så går det bättre :)
Vi klarade oss utan magåkommor trotts att vi åt det mesta på buffébordet.

Bilder kommer snart på bloggen.

Inga kommentarer: