söndag, oktober 18, 2009

Glad och njuter av att det är helg!

Livet är väl rätt härligt ändå :) Skulle lätt kunna deppa ihop men varför göra det!

I helgen har jag och Fredrik bara varit själva, riktigt mysigt. Vi öppnade en flaska vin i fredagskväll och bara mös i soffan.
Igår åkte vi in en sväng till stan och massor av folk. Jag shoppade en ny BH, nya höst strumpbyxor, lite blockljus och vips var jag 1200 kr fattigare :) Vi hann även med en god latte och lunch på Waynes.
Till kvällen blev det lite mera vin och videofilmen Coco Chanel.

Nu sitter jag på Fredriks jobb och redigerar bilder och pysslar in bilder i de fina fotoalbumen som jag fick av mina syskon när jag fyllde 30 år.......Albumena har stått i bokhyllan och sett fina ut men utan kort i. På tiden att albumen fylls med bilder.

Klockan tre blir det fika i stan med en föredetta arbetskollega till Fredrik.

1 kommentar:

Anna sa...

Vilken härlig helg. Vi har också haft en superbra helg. Igår gick på en promenad i närområdet och passade på att gå in i några av affärerna för vi letar efter en ny byrå till sovrummet. På kvällen blev det film i soffan med lyxigt lösviktsgodis.
/Anna