torsdag, juli 30, 2009

Kolmården

Helt slut efter en heldag på Kolmården, men gud så trevligt det var!
Massor av bilder tog jag men nu är det verkligen dax att köpa ett till objektiv.
Måste ha mera zoom...Tänkte att jag skulle roa mig med att redigera bilerna på båten imorrn, får se ifall det blir så.

Tills bilder kommer ut här får ni nöja er med bilder på Baltazar.





Hej hej






















Dags att tvätta nosen efter en promenad i rabatten











Såhär tokigt kan det bli när jag lämnar en öronpropp framme

3 kommentarer:

Anna M sa...

Fick ni gå till veterinären? :(

Pernilla sa...

Japp, han opererades på Djursjukhuset i Malmö. Fick t o m ligga kvar över natten :(
Stygnen tas bort på måndag.

Maya sa...

Guuuuu va söt han är!!!! ;)
Hoppas han mår toppen efter händelsen med öronproppen..
Pussa på honom lite från mig..
Kraaam