torsdag, maj 28, 2009

PANIK!

Det finns en anledning till att jag valde att inte plugga på Universitet, gillar inte att plugga på tvång och inte är det kul att skriva prov heller :(
Har fått lite panik, ont i magen och allmänt stressad över att tentadagen närmar sig. Jag har inte haft tidspress innan men nu kommer den krypandes....ursch och fy! Jag vill ju vara ledig som alla andra.

Jag sticker huvudet i sanden och har en trevlig helg och tar tag i mitt liv igen på måndag, vad tror ni om det? Eller spelar ingen roll så blir det i alla fall...
Imorgon får vi trevligt besök av Fredriks mamma och syster, längtar!





2 kommentarer:

Johanna sa...

kakbit. Det klarar du. Helt klart. Dessutombehöverhjärnan alltid lite paus också.

Eric sa...

exactly the right thing to do, when stress levels get too high... you stop, have some fun, let brain and body chill, and then get going again...

You're a bright intelligent woman, you can do this!