fredag, juli 11, 2008

Hemsida istället för blogg

Är inte riktigt nöjd med bloggen så jag funderar på att lära mig bygga en hemsida där första sidan skall vara uppbyggd som en blogg men sedan skall det finnas sidor bakom som bl a går att låsa så att jag kan dela med mig av lite fler bilder samt att det blir bättre struktur på en hemsida. Någon som har något bra tips hur jag skall lära mig bygga en hemsida?
Någon bra bok att köpa eller någon bra kurs att gå?



Nedan kommer några bilder från vår resa till Naxos.






Här har vi hyrt en
fyrhjulning. Jag kör
och F försöker
dokumentera samtidigt!






En massage i
solstolen är
aldrig fel.









Stranden
Agia Anna/Plaka


















Solnedgången vid

hamnen i Naxos stad

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
En superbra hemsida om du vill lära dig göra hemsidor själv, utan att använda något program som gör html-kod åt dig är Annika Tigers html-guide. Hon beskriver grunderna i html och gör att du enkelt kan skapa egna hemsidor. Kommer inte ihåg adressen men sök på Annika Tiger så tror jag du hittar rätt.
Ställ dock in dig på att det tar ganska mycket tid att komma igång.
KRAM
Sara