tisdag, maj 27, 2008

7 dagar kvar till 6 veckors semester för min del och Fredik tar 8 veckor i sträck

Pratade med en tjejkompis igår kväll och frågan kom upp ifall vi inte skulle dra ett gäng tjejer till New York i höst. Det blir väl kanske inte enbart en tjejresa utan grabbarna får följa med, dock en dag för oss tjejer att shoppa loss lite. Jag har tänkt länge att jag ska återvända dit och det känns som att nu är det dags, inte bara för att dollarn är låg utan för att det är en sådan underbar stad. Det var ju 10 år sedan jag var där sist!
Blev i alla fall taggad av förslaget och jag har bestämt att resan ska bli av.

I övrigt befinner jag mig i något konstigt lugn, har inte riktigt fattat att jag snart skall gå upp längst en kyrkgång. Planeringen är på långa vägar klar men tiden räcker inte riktigt till. Prioriterar sömn och försöker gå och sova senast klockan 23 så att jag orkar med jobbet nu när det är mycket även där. Satsar på att semesterveckan innan bröllopet skall göra susen.
Idag fick vi en sen avbokning till bröllopet :( det är bara att ta tag i att göra om bordsplaceringen. Som tur är har vi inte skrivit ut festprogrammet.

Inga kommentarer: