söndag, januari 20, 2008

Fortfarande inget internet hemma

Om jag skall summera de första veckorna i januari blir det ryggläge. Fredrik var sjuk första veckan och jag andra veckan. Nu hoppas jag på att jag har gjort mina sjukdagar 2008.
I fredags åkte vi till Jakobsberg och hälsade på Maria, John och Lowe. Jag och Maria skulle kolla klänning till mig. Trodde att det skulle vara svårt eftersom att jag inte är en person som gillar klänning men det gick över förväntan. Har nog hittat den klänning som jag skall använda. Tyvärr blir det inget foto eller beskrivning av den på bloggen då Fredrik vill se den för första gången när jag kommer in i kyrkan.

Med huset har vi kommit in i en svacka eller pausläge är nog mer rätt. Vi har inhandlat två styckna fotöljer och målet med veckan som kommer är att vi ska bestämma oss för ifall vi skall måla om dörrarna eller köpa nya.

Inga kommentarer: