fredag, maj 08, 2015

Check på en massa saker

Vissa kvällar hinner man mer på än andra. Igår var en sådan kväll. Jobbade till 17.30. Hemma till 18.15. Mat och sedan läsa en saga för Ella. En löptur med grannen kl 19.15. Fylla i Ellas cirklar inför utvecklingssamtalet. Dusch. Prata med en kompis i telefon. Ringa F-kassan 20.50 och stämma av en del saker. Se TV mellan 22-23.

Idag är det fredag och så nice. Sliten efter denna vecka men nästa vecka blir en kortvecka. Är ledig på fredag och då blir det Sthlm. Syrran kommer hem efter en massa månader i USA så umgås lite med henne och ett besökt på Svensk Tenn är ett måste. Får se ifall vasen följer med mig hem :)
Hotellnatt med familjen och hem på lördag då även min mamma kommer med oss. På lördag ska jag göra en liten galen grej också. Får se ifall jag berättar :) men förmodligen gör jag det...


Kram

Inga kommentarer: