lördag, januari 17, 2015

Yes yes yes

Hoppar av glädje. Så stolt över att jag fortsätter kämpa och att jag har nått mitt delmål. Vägde mig imorse och hade satt upp ett viktmål idag och jag har nått det. 1,8 kilo tillgodo till och med :)
Har nu bara 0,2 kilo kvar till slutmålet som är 14/2. Bra datum eller hur ;)
Kontrollerade i torsdags att jag inte tappar muskelvikt utan att det är fettet som minskar och check på det.
Kostupplägget och mitt träningsupplägg funkar även över jul, barnkalas, lunch på stan, middag hos vänner osv. Det är ingen diet utan detta kan jag hålla resten av mitt liv.
Har en hälsoundersökning inom kort på jobbet då de kollar socker, kolesterol, BMI, lungkapacitet osv. Känner mig taggad inför mötet, var länge sedan jag kände så. Kollade mitt BMI nu och 1 kilo kvar till normalviktig. Kommer inte ihåg när det stod så senast.

Nu sitter jag på bussen och ska iväg till Yasuragi spa. Ser framemot en toppenhelg med bästa Tina.


Kram

1 kommentar:

Anna MK sa...

Bra kämpat Pernilla! Du gör det fantastiskt bra. Fortsätt med det du gör och var nöjd med din insats :) Kram