söndag, mars 30, 2014

Nu börjar utmaningen...

Har bestämt mig. Slutar med Olga, min PT. Efter 11 månader är det dags att ta steget att fortsätta själv. Läskigt men nödvändigt.
Det är 3 månader till midsommar och jag har en plan :)
Är inte oroligt för att jag ska sabba kosten då jag vägt allt jag stoppat i mig under 11 månader så jag VET hur jag ska äta för att må bra. Träningen är det jag är rädd för att jag inte ska hålla i. MEN jag har en person hemma som peppar, pushar och hjälper till. Fredrik kommer se till att han har stenkoll på mitt träningsschema för på så sätt kan jag inte komma undan :)
Har precis smsat grannen om att det är dags att vi sätter upp en dag varje vecka när vi går en PW på
45-60 minuter. Vi gjorde det hela hösten innan vintern kom och dags att ta upp det igen.


Inga kommentarer: